Larisa Marinica (Szwajcaria) – dyrektor Spa Willow Stream w hotelu Fairmont Le Montreux Palace – będzie gościem Europejskiego Kongresu Spa. W krótkiej rozmowie opowiada czego dowiedzą się słuchacze jej wykładu oraz o perspektywach rozwoju branży spa. Zapraszamy do lektury i do spotkania na żywo z Larisą już 1 kwietnia w Krakowie.
Czego uczestnicy Europejskiego Kongresu Spa dowiedzą się podczas twojego wykładu?
Głównym celem mojej prezentacji jest to, aby słuchacze zyskali wielowymiarowe postrzeganie tematu luksusu w spa, by zrozumieli zmieniające biznesową świadomość przesunięcie od luksusu do komfortu. Ważne jest, żeby dostrzegli, że ważna jest jakość, a nie ilość, a luksus to przede wszystkim stan umysłu.
Zdradzisz nam na co chciałabyś szczególnie zwrócić uwagę słuchaczy?
Na ten moment chciałabym raczej zaprosić wszystkich do osobistego udziału w naszym spotkaniu, aby sami mogli odkryć, które z informacji okażą się najbardziej inspirujące. Zapewniam, że każdy z uczestników znajdzie tu coś cennego dla siebie.
A do tego czasu postawię przed Wami trzy prowokujące do myślenia pytania: Czy jeśli luksus jest masowy, czy nadal można nazywać go luksusem? Czy stał się on w dzisiejszych czasach powszedni, czy jest nową normą? Gdzie przebiega granica pomiędzy luksusem na koniecznością?
Dlaczego spotkania z innymi ekspertami i wydarzenia takie jak Europejski Kongres Spa są ważne dla naszej branży?
Dlatego, że to doskonała okazja, aby wszyscy profesjonaliści z branży spa & wellness zyskali dostęp do najnowszych, przełomowych badań, przeglądu międzynarodowych trendów i statystyk, a także mieli szansę nawiązania ciekawych kontaktów i prowadzenia inspirujących dyskusji, a to tylko część korzyści! Ponadto uważam, że wszyscy jesteśmy dla siebie nawzajem inspiracją, a dzieląc się ze sobą zdobywanym latami doświadczeniem i wiedzą otwieramy wiele możliwości przed nową, młodą generacją. Dzięki Europejskiemu Kongresowi Spa możemy promować najlepsze praktyki i sprawdzone narzędzia, a także podsuwać pomysły i koncepcje osobom, które są gotowe na to, aby się uczyć i rozwijać – zarówno na poziomie zawodowym, jak i personalnym.
Co uważasz za największe wyzwanie stojące dziś przed branżą spa, a gdzie widzisz szanse na dynamiczny rozwój?
Mówiąc wprost wyzwania, które się pojawiają w naszej branży są w mojej opinii równocześnie możliwościami i szansami na rozwój, które się przed nami otwierają. Mówiąc bardzo ogólnie dotyczą one personelu, edukacji, jednolitego systemu spa oraz doskonalenia w prowadzeniu biznesu.