Rejestracja FAQ

*dlaczego warto kupić bilet w przedsprzedaży?
ceny biletów w przedsprzedaży objęte są rabatem, niedostępnym w kasach targowych. Ponadto, przedsprzedaż pozwala uniknąć oczekiwania w kolejce przy wejściu na targi.
 
*czy mogę również kupić bilety dla innych osób?
tak, po zarejestrowaniu do konta można dodać dane kolejnych osób i kupić dla nich bilet. Każda musi mieć swój własny, unikalny adres e-mail.
 
*czy muszę się rejestrować?
tak, rejestracja jest konieczna do dokonania zakupu biletów przez Internet.
 
*w jaki sposób mogę dokonać płatności za bilety?
w trakcie procesu zakupu biletu, zostaniecie Państwo przeniesieni na stronę, za pomocą której można dokonać płatności kartą płatniczą lub przelewem bankowym.

*otrzymuję komunikat, że mój adres istnieje już w systemie

komunikat ten oznacza, że w przeszłości rejestrowaliście się już Państwo w systemie targowym i posiadacie w nim konto. Zapomniane hasło można zresetować, korzystając z funkcji [Zapomniałem hasła] na stronie logowania. Osoby posiadające już konto w systemie nie muszą rejestrować się ponownie.

* czy nazwa użytkownika [Login] może być adresem e-mail?
tak, to częsta praktyka, minimalizuje ilość zapamiętywanych informacji

* inny problem z rejestracją
skontaktuj się proszę z nami na pomoc@exposupport.pl

Organizator generalny

 

Organizator merytoryczny

 

Partnerzy